ZAŠTO JE POTREBNO OČISTITI I ORGANIZAM, NE SAMO KUĆU?

ZAŠTO JE POTREBNO OČISTITI I ORGANIZAM, NE SAMO KUĆU?😊


Oni koji me dobro poznaju rekli bi da sam previše uredna, da mi je kuća kao crkva, da usporim malo itd.
Moram priznati da su u većini u pravu. To što mi je kuća uredna, se ponosim, jer mislim da prava domaćica takva treba biti.

Ali sa druge strane sam skužila da više pažnje nekad posvećujem kući nego sebi. Pritom ne mislim da ja osobno nisam uredna i da ne brinem o vlastitoj higijeni hehe.

Ono na što sam mislila pokušat ću u idućim crtama objasnit.

Često rečem svom mužu kad ga tjeram da ide na sistematski pregled jednom godišnje, da više vodi brigu o autu nego o sebi.

I to je to!

Kada treba voditi auto na servis, pranje, tehnički pregled nije problem isplatiti veliki iznos novaca.

A kada je u pitanju naš servis i naše čišćenje, tu nam je problem izdvojiti.. Ma nije ni do novaca sve..mi jednostavno malo vodimo brigu o sebi samima.

A nikako da shvatimo da smo mi glavni motor svega. Ako nismo u optimalnom stanju, neće imati tko čistiti kuću niti voziti auto.

I zato sam odlučila napisati ovaj članak da pokušam sebi i drugima otvoriti oči i ukazati na potrebu čišćenja samog sebe.

Činjenično stanje je da sve u životu je moguće i izvedivo ako smo zdravi! Rekao je Bog - Čuvaj se i čuvat ću te! 

Sve drugo je lako postići, ako se potrudimo. Ali ako nam zdravlje nije dobro, onda nam uzalud sve kuće i auta i njihova urednost i čistoća!

Ono što bih svima preporučila da bar jednom godišnje naprave, jest DETOKS ili temeljito čišćenje organizma. Tako ćete se pobrinuti o svom organizmu, da funkcionira što bolje.

Postoje razne vrste i načini odrađivanja detoksa, ja sam probala jedan sa Aloom Verom i oduševila se.


Zove se C9 (CLEAN 9) DETOKS kompanije Forever Living Products- traje 9 dana pa tome i naziv.

Izabrala sam ga prvenstveno jer mi je Aloe Vera božica među biljkama, zatim jer su im proizvodi inače vrhunski, i zato jer sam prelijena za svoje kombinacije.

Ovako, dobijem plan i program, upute i samo ih slijedim.

Prva dva dana su najteža ali za mene najbolja. Jer mi razbistre um i tijelo!

Nakon tih 9 dana ćete očistiti tijelo od svih nakupljenih toksina, očistiti ćete probavu, promijeniti neke životne navike (u tome i jest poanta ).

Ja sam izgubila cca 3,5 kg jer se nisam bavila nikakvom sportskom aktivnošću, ali oni koji su aktivni mogu od 5-9 kg izgubiti samo što isčiste organizam i izgube suvišnu vodu.

Ali naglasak je ipak na ČIŠĆENJU, ali odlična baza za one koji žele izgubiti i višak kilograma.
__________________________________________________________

Nakon što sam razbistrila um, shvatila sam da želim više od samog korištenja proizvoda.

I tako sam ja, korak po korak, proizvod po proizvod, shvatila da zašto ne bih osim korištenja proizvoda postala i njihov mali ambasador!

Danas sam njihov suradnik, i dalje koristim ove vrhunske proizvode, i uživam ih drugima preporučivati. Jer mislim da je bezobrazno znati nešto a ne podijeliti sa drugima.

Volim pomagati drugima, na bilo kakve načine. Da li savjetom za zdravlje, dali time što ću ih poslušati kada im je teško, ili im pomoći da riješe svoje financijske probleme.

Svi mi imamo drugačije probleme, ali moramo shvatiti samo jedno: TKO JE ZDRAV - TAJ NEMA PROBLEMA!To su sve životni izazovi i trenutni su!

Ako želite se pridružiti mom timu, i nastaviti sa nama dalje u životnim izazovima, pomagati drugima  i sebi, slobodno me kontaktirajte!








Ako Vam treba više informacija o ovom proizvodu ili nekom drugom od Forever Living Products pošaljite mi mail na deni.toric@gmail.com ili na mob +385(0)98502653 ili ispunite obrazac ispod pa ću Vas kontaktirati!⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩







Primjedbe

Popularni postovi