FORMULA ZA ZDRAVIJI ŽIVOT- da li postoji?

FORMULA ZA ZDRAVIJI ŽIVOT!

Kad pričamo o zdravom životu, puno je tu različitih verzija i mišljenja, i teško je odlučiti koji je najbolji. Zapravo formule nema! To je samo kompleks različitih varijanti.


Po meni, da bismo živjeli relativno zdrav život potrebno je dobro izbalansirati više faktora.

Nije lako i ne možemo na sve utjecati, ali moramo se bar potruditi. Puno toga odlučuju i geni ali dosta toga možemo sami sebi pomoći, ali smo ponekad lijeni (ja prva!!)

To je kao da vozite automobil. Vodite brigu o tome da vam je automobil ispravan i da vi optimalno vozite. Što će se u prometu dogoditi ne možete potpuno kontrolirati.

E, po meni je to to. Treba izbalansirati zdravu prehranu, fizičku aktivnost i smanjiti stres koliko je god to moguće.

Nije lako, znam iz iskustva ali treba uvijek dati najbolje od sebe. Na količinu stresa je najteže utjecati jer nismo svi isti. Netko se iživcira zbog male sitnice a netko je flegma i na ozbiljne stvari (blago njima hihi).

Kad je prehrana u pitanju, tu djelomično možemo utjecati. Puno ovisimo i o navikama koje je najteže promijeniti, ali i o financijskom statusu. Jer da bismo jeli kvalitetnije nekad treba i izdvojiti više novaca.

Ono što je činjenično stanje, je da je danas teško i pronaći zdravu prehranu. I hranom ne možemo unijeti sve potrebne nutrijente. Zato je potrebno uzimati određene dodatke prehrani.

Ali i tu treba naglasak biti na što prirodnijim suplementima.

Ja osobno koristim proizvode od Forevera jer su na prirodnoj bazi Aloe Vere.

Pokazali su mi se super, dugo traju pakiranja i cjenovno su mi ok.

Djeca mi obožavaju KIDS vitamine jer su kao bomboni, sa okusom šumskog voća. Zapravo, moram ih sakrivati jer  bi ih inače pojeli u jednom danu.

Osim toga, moj sin i zelena boja ne idu zajedno. Skoro ništa od povrća ne jede (jedino ako tikvicu ogulim i naribam pa ga prevarim). Tako da je njemu super suplement Fields of Green koji se sastoji od kombinacije povrća i njemu dobro nadomjestio ono što ne unosi kroz hranu. Iako, ovaj proizvod je odličan i za dijabetičare!

Ma ne znam koji mi je od proizvoda bolji.

Meni je najdraži čisti sok od Aloe Vere, iako nije baš nekog finog ukusa, ali bitno je da dobro radi mom organizmu.

Ali saznajte više na web stranici www.fitzdravlje.com ili istražite sami na www.flp.hr

Primjedbe

Popularni postovi