Svemogući FIRST ili FIRST Allmighty ;o)


ALOE VERA FIRST SPREY
Možda zvuči  prenapuhano, pretjerano, izlizano kad netko za nešto izjavljuje da je TOP proizvod, svemoguć i slično, budući da smo bombardirani svaki dan sa svime i svačim, ali ja najiskrenije stojim iza ove izjave!!

Za mene, Onaj gori je jedini Svemoguć ali ovaj sprey FIRST od Forever Living Products mu je pomoćno sredstvo, desna ruka ili kako već da ga nazovemo.

Kupila sam ga u početku na preporuku prijateljice, te nakon pročitanih recenzija da je odličan, za sve i svašta, svakakve svakodnevne tegobice, a budući da imam dvoje male djece, poprilično živahne, mislila sam, nek se nađe.

U početku sam ga koristila za njegu lica, nakon umivanja, jer imam mješovitu kožu sklonu iznenađenjima i već tu sam vidjela njegovu pozitivnu stranu. Muž ga je koristio za sinuse budući da su mu uvijek začepljeni i njemu je isto pomoglo.

Nakon tog, moram priznati nisam imala potrebu za njim osobno, već sam ga podijelila svojim bližima koji su imali nekakav problem i tako je moja prva boca otišla (a nije baš tako malo pakiranje). Susjedi spasila upalu desni u roku pola sata, rođaku ranu od opekotine na koži..prijateljici osip od sunca...

I tako je stigla i druga boca u našu kuću..
sprey FIRST


Bilo je ljeto..ljetne radosti u punom tijeku..odemo na kupanje djeca i ja, i nakon kratkog vremena izlazi moja kćer sa plikovima po ruci i tijelu..žarili i bili veliki poput napuhane huba buba žvake!

Budući da jedino što sam imala tada u kući je bio First, odlučila sam prvo s tim probati pa tek onda vidjeti što dalje!

I tada je došlo do mog osobnog oduševljena ovim proizvodom! Plikovi i žarenje su vidno nestajali u roku 20 minuta! Ostali su samo tragovi žarnjaka, budući da je vlasulja bila u pitanju, i s vremenom se i to povuklo. Niti traga našoj ljetnoj avanturi danas nema.

Od tada ja ovaj sprey zovem FIRST ALLMIGHTY!

Znam se šaliti da je za sve i svašta, čak i da prozore možete sa njim prati (naravno, šala mala!-prevelika bi bila šteta na to ga potrošiti).

I sada da vam ispričam zašto je First tako poseban!!

Više možete pročitati na mojoj web stranici www.fitzdravlje.com

Sastav mu je sve ono što bi nam majka priroda sama ponudila iz svog izbora:

- Aloa Vera Barbadensis Miller (kraljica među biljkama) -79% stabilizirani gel
- Jedanaest biljnih ekstrakata, poznatih po svojim blagotvornim djelovanjima (neven, hajdučka trava, timijan, kamilica, eukaliptus, kadulja, đumbir i dr.)
- Alantoin-koji njeguje kožu i sastavni je dio aloe vere
- i kao šećer na kraju propolis koji ima prirodno umirujuća svojstva

Ova kombinacija Aloe vere i ostalih biljaka stvorila je divan i  za našu kožu uravnotežen sprey, koji djeluje umirujuće i dezinficirajuće.

Jedinstvena je prva pomoć u kući- kod posjekotina, opeklina, osipa, gljivica, alergija, dermatitisa....Kod prhuti, masnog tjemena, kod upale sinusa, grlobolje..čak i vaginalnih problema kod žena !!

Odgovara svim tipovima kože, čak i onoj najosjetljivoj pa se redovito koristi i u kozmetičke svrhe (njega lica, nakon depilacije..)!

Kozmetički saloni mi to uzimaju nakon depilacije klijenata i prezadovoljni su!!!

Odlični rezultati se vrlo brzo mogu vidjeti i kod njege problematične kože sklone aknama (u kombinaciji sa Propolis kremom)!

Mnogo je njegovih benefita, potrajalo bi da nastavim nabrajati! Zato ću vam navesti moj primjer osnovne njege u kojem je i on pa pogledajte!

Svakom bih preporučila osnovnu njegu proizvodima Forevera, zaista su izvrsni, primjenjivi za puno svakodnevnih tegobica, (ne samo "krema za ovo", "krema za ono") a i pakiranja im dugo traju, tako da nećete požaliti uložiti u njihovu kupnju.

Ja ću vam osobno navesti ono što ja koristim i što se meni pokazalo najkorisnije..Ali postoje i druge kombinacije pa me uvijek možete kontaktirati!

Moja (i moje obitelji) osnovna njega:

Aloe First sprey 

Aloe Propolis krema ( krema za lice, posebno dobra kod osjetljive kože, dermatitisa..)

Aloe Gelly gel - krema ( za ubode, opekotine, posjekotine, akne, gljivice .. )

Aloe Lips ( balzam za usne, odličan kod herpesa, manjih alergija, opekotina i uboda )


Ever-Shield Deodorant ( deodorant u sticku bez aluminijevih soli - traje cca 6 mj )


Aloe Bright Toothgel ( pasta za zube bez fluora - traje bar 2 mjeseca )


Aloe Hand Soap ( tekući sapun za umivanje i kupanje )








Ako i vama odgovara naš izbor kliknite na link i naručite i sebi jedan!!⇩⇩⇩⇩⇩

                                             
SET ZA NJEGU LICA I TIJELA


Ako Vam treba više informacija o ovom proizvodu ili nekom drugom proizvodu kompanije Forever Living Products pošaljite mi mail na proizvodi@fitzdravlje.com ili na mob +385(0)98502653 ili ispunite obrazac ispod videa pa ću Vas kontaktirati!⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩


Primjedbe

Popularni postovi